sobota, 30 czerwca 2012

Plum!

Tak sobie marzę.

Że się moczę w niebieściutkiej i ciepłej wodzie. Że się w niej wręcz rozpuszczam. I że w tej wodzie pływają rozmaite stwory - no może mniej rozmaite pod względem gabarytów wolałabym :D  



Dobra - nie mam czepka w tych marzeniach - w czepku wyglądam jak potwór morski, a poza tym mam ciągle ochotę nim strzelać jak gumą do majtek :D No i czepki są takie koszmarnie nietwarzowe :DDDDDD Człowiek w czepku wygląda jak starszy brat owsika :DDDDDDDDDD Ale na obrazku wszystko można więc jest i czepek :DDDDDDDDDDD

Powyższe obrazki nasmarowałam dla Oliwy z Oliwek - zajrzyjcie sobie w wolnej chwili - fajne rzeczy tam piszą o kraju nad piękną niebieska wodą :D Może kiedyś uda mi się tam pojechać? Wszystko jest możliwe :D

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawe rysunki, masz talent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się rozmarzyłam czytając Twoje słowa i oglądając obrazki...Kasiu, niech Ci się marzenia spełnią jeszcze tego lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu - Kasiu - dziękuję i ja Tobie życzę spełnienia i spełniania marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzi mi się ten zwierz o pyszczku wystającym ponad wodną taflę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taki miiiiiiiiiiiiiiiły jest, ale kto go tam wie? Może on wcale nie taki miły? Nigdy nie wiadomo co takiemu stworowi do głowy przyjdzie? :DDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  6. Heh, pływać w TAKIM błękicie to w ogóle kwintesencja marzeń.

    U nas upały śródziemnomorskie ostatnio, tylko woda jakaś taka zielono-brunatna...

    Najbliżej do takiej to chyba na Pojezierze Szczecińskie, ale chyba i Szmaragdowe i Turkusowe Jezioro to rezerwat i pływać nie wolno :(

    Życzymy śródziemnomorskich plusków. Rzecz jasna, bez czepka :DDDDD


    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taplaniu się w jakiejkolwiek wodzie mogę na razie pomarzyć najwyżej, to marzę - a kto mi zabroni? :DDDDDDDDDD Na razie się rozpuszczam z upału :DDDDDDDD A w ogóle, to ten wpis jest wywołany przez Wasz wpis :DDDDDDDDDDDDDDD Zaczęłam myśleć o czym ja marzę i wyszło mi przyziemnie i samolubnie o taplaniu, zamiast o majątku przegranym przez pradziadka w karty :DDDD Pozdrawiam z trzema chartami przy nodze :DDDDDDD Właśnie sępią śniadanie :DDDDDDDDDDDD

      Usuń
  7. Pakujesz się już?
    Będzie z Ciebie rozpuszczona dziewczyna :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeeeeeeeeee - niestety nie pakuję się jeszcze i jeszcze długo nawet o tym nie pomyślę :DDDDD Ale rozpuszczać się będę - a co tam - należy mi się :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Watek o czepku bardzo mnie rozbawil :-) Zycze Tobie jak najwiecej niebieskiej wody, oczywiscie bez czepka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepkom mówię stanowcze NIE :DDDDDDDDDDDD I cieszę się, że Cie rozbawiłam :DDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  10. Nurtuje mnie pytanie : jak wygląda dalsza cześć tego gościa, którego taki ciekawski łepek wystaje ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasjopejo - pomyśl jak też może wyglądać ten typek? Może być zwykłą rybką, albo mniej zwykłą: złotą. Może też mieć dłuuuuuuuuugie ciało i okazać się morskim wężem :DDDDDDDDDD Może być tym kim chcesz żeby był :DDDDDDDDDDDD

      Usuń
  11. Marzenie "plum" brzmi jak lato, a wiec dolaczam. Ja nie bede sie za duzo moczyc poniewaz woda nie moj zywiol, ale posiedze sobie na brzegu i bede machac do ciebie. Kasia - Hawaje !!!!! trzeba zaczac myslec o tym, potem planowac i kiedys pojechac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko - ja już planuję i strasznie pragnę - jak kania dżdżu - tych Hawajów :DDDDDDDD I chętnie posiedzę sobie z Tobą na brzegu z małą przerwą na potaplanie :DDDDDDDDDDD

      Usuń