czwartek, 24 grudnia 2015

Życzenia :)

Wczoraj Mąż zagnał mnie do sklepu. Z komputeraliami. Oglądał, porównywał, sprawdzał, dręczył sprzedawców, a Ci ochoczo, razem z nim, grzebali w telefonach, smartfonach, softłerach, hardłerach i tylko Opiekun Wszystkich Małych Stworzonek wie w czym jeszcze. Byli szczęśliwi tak bardzo jak tylko mężczyźni szczęśliwi być mogą (pomijam sytuację mecz-stadion - Ukochany, na szczęście, nie pała namiętnością do piłki nożnej - ufffffffffff)

Ja też byłam szczęśliwa. W kąciku przeznaczonym dla dzieci nie było dzieci (dzieci z obłędem w oczach i błagalnym jękiem na ustach biegały  między półkami z zabawkami). Był za to stoliczek. I kredki. I papier był.

Narysowałam sobie coś co mi przyszło do głowy między tymi wszystkimi "dobrami" i miałam to namalować pięknie w domu, ale najnormalniej w świecie, nie zdążyłam, więc proszę:



Życzę Wam żebyście spotykali na swojej drodze dobrych ludzi, żebyście umieli się uśmiechać, żebyście umieli być spokojni i silni i jeszcze życzę Wam Przyjaciół. Ja ich mam i to jest najlepsze co mogę sobie wyobrazić. 

Wyszło niezgrabnie i naiwnie, ale tak dziś myślę. A teraz idę dokończyć barszczyk :) 

WESOŁYCH ŚWIĄT :D

13 komentarzy:

  1. I Wam Najlepszego! Słóńca w sercu, dziecka w duszy. I kredek. I obiektywów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia - jak ja się cieszę, że tu zajrzałaś :DDDDD I wzajemnie :DDDD

      Usuń
  2. Życzenia piękne, też wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli obrazek z pleneru. A plener malarski jak się okazuje można zorganizować wszędzie ;DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej nas bajerowiczuj na cacy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten rysunek ma tytuł? Wiele z obrazka można odczytać, wzruszający i łapie za serce:-) Wpadłam tu po świętach, życzenia piękne i dziękuję poświątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałam go. Celowo. Niech sobie każdy odbierze jak chce :) Ściskam do wytrzeszczu Bożeno :DDDDDD

      Usuń
  6. Calych klebów natchnienia, ton weny, wspanialych pomyslów i duuuzo radosci w 2016!

    OdpowiedzUsuń
  7. W deszczowy dzień miło jest wrócić do ciepłego domu.

    OdpowiedzUsuń